Module de training Timisoara
Modulele de training sunt dezvoltate pentru diferite sectoare de afaceri, acoperind o gama variata de tematici: vanzari, customer care, comunicare organizationala, leadership, argumentare si negociere, analiza tranzactionala, time management, project management.
Acest curs se adreseaza persoanelor in activitatea carora sunt esentiale:
- Intelegerea manierei optime de tratare a clientilor, pornind de la tipologiile principale ale acestora identificate pe piata bancara
- Constientizarea principalelor tipuri de atitudini interindividuale pe piata bancara (principalele atitudini pe care le putem manifesta fata de client, cu avantajele si riscurile adiacente)
- Exersarea tehnicilor de prezentare a produselor / serviciilor bancare oferite
- Constientizarea importantei planificarii activitatii
- Dezvoltarea deprinderilor de formulare a scopului si obiectivelor activitatii
- Exersarea activitatii de planificare zilnica, saptamanala, lunara, anuala
- Constientizarea „hotilor de timp” si a modalitatilor de eliminare a acestora
- Constientizarea importantei unei abordari coerente, organizate a activitatilor si proceselor organizationale
- Cunoasterea etapelor de derulare a unui proiect: planificarea proiectului, managementul proiectului, finalizarea si evaluarea proiectului
- Constientizarea utilizarii judicioase a resurselor disponibile in organizatie
- Cunoasterea modalitatilor de eficientizare a unei sedinte prin restrangerea sau gestionarea elementelor surpriza
- Exersarea modalitatilor de incurajare si moderare a participarii grupului la sedinte
- Cunoasterea modalitatilor de gestionare a cazurilor dificile (participanti dificili) intalnite pe parcursul unei sedinte
- Insusirea unor reguli de comunicare eficienta cu clientii
- Invatarea si exersarea unor etape fundamentale care trebuie parcurse in relatia cu clientii, pentru fidelizarea acestora si facilitarea actului de vanzare-cumparare
- Cunoasterea tipologiilor principale de clienti si maniera specifica de abordare a acestora
La finalul cursului participantii vor cunoaste:
- Cele trei stari fundamentale ale eului: starea de Parinte, starea de copil si starea de adult
- Tipuri de tranzactii in comunicare
- Jocurile psihologice („mecanica” disfunctiilor in relatiile interpersonale din perspectiva analizei tranzactionale)
- Scenarii si atitudini de viata
- Disfunctii ale starilor eului
La finalul cursului participantii vor cunoaste:
- Formarea deprinderilor de analiza structurata a prospectilor; informatii vitale necesare primei intalniri.
- Insusirea modalitatilor de planificare si obtinere a primei intalniri.
- Deprinderea abilitatilor de atragere a atentiei si cointeresare a potentialului client.
- Exersarea etapelor principale ale procesului de vanzare, cu inchiderea vanzarii.
Acest curs se adreseaza persoanelor in activitatea carora sunt esentiale:
- Dezvoltarea capacitatii de analiza critica a argumentelor si contraargumentelor intalnite in negociere si comunicare interumana.
- Formarea deprinderilor de descifrare a unor mesaje complexe si persuadare
- Facilitarea identificarii erorilor in argumentare, a falselor argumente
- Cunoasterea si exersarea tacticilor si tehnicilor utilizate in activitatea de negociere.
- Exprimarea clara, fluenta a ideilor
- Construirea unor rationamente coerente si solide
- Intelegerea unor mesaje ascunse , exprimate intr-o maniera neconcreta
- Persuadarea si negocierea
- Determinarea coeficientului de leadership la participanti
- Identificarea, descrierea si intarirea aspectelor pozitive ale functiei de conducere
- Constientizarea efectelor negative, secundare, pe care le implica functia de conducere
Scopul : dezvoltarea abilitatii de a desena si proiecta fluxul valorii intr-o organizatie.
- definirea metodologiei
- dezvoltarea abilitatii de a desena harta actuala a fluxului valorii
- dezvoltarea perspectivei de ansablu asupra intregului flux
- deprinderea de a masura si analiza eficienta actualului flux cu ajutorul VSM
- analizarea principiilor si metodelor lean necesare proiectarii unui nou flux al valorii VSD (Value Stream Design) in vederea imbunatatirii actualului flux
Scopul : invatarea unei abordari structurate de organizare a locului de munca.
- familiarizarea cu cei 5 pasi ai acestei metode
- intelegerea importantei aplicarii acestei metode si valoarea adusa prin aplicarea ei
- descoperirea ariilor de aplicabilitate a acestei metode
Scopul : constientizarea valorii aduse de procesele de productie suple, flexibile.
- definirea metodologiei
- intelegerea diferentelor dintre productia in loturi mari si productia de tip lean
- avantajele datorate reducerii timpului de schimbare de serie
- familiarizarea cu aceasta metoda in cadrul unei simulari
Scopul : intelegerea diferentelor dintre abordarea empirica, “dupa ureche” a unei probleme si abordarea analitica si sistematica a acesteia.
- constientizarea nevoi de a avea o abordare analitica si sistematica in rezolvarea problemelor
- invatarea catorva metode analitice de rezolvare a problemelor (PDCA, Fish bone diagram, DMAIC, 8 D, A3, 5 Why, etc.)
- dezvoltarea deprinderii de a identifica pentru fiecare problema aparuta metoda de rezolvare cea mai eficienta
Scopul : deprinderea de a „vana” si elimina pierderile.
- cunoasterea tipurilor de pierderi specifice proceselor
- deprinderea de a identifica pierderile din timpul proceselor
- analizarea metodelor de prevenire si eliminare a pierderilor